Szerzők

Utolsó kommentek

Címkék

Ady Endre (1) Ágai Ágnes (1) Albert Camus (1) Ancsel Éva (1) Angela Murinai (1) Áprily Lajos (4) Arany-Tóth Katalin (1) Babits Mihály (1) Békés Pál (1) Benedict Wells (1) Berkesi András (1) Berta Ádám (1) Cholnok Viktor (1) Clarice Lispector (1) Clive Staples Lewis (1) Csernus Imre (1) Csorba Győző (1) Danielle Steel (1) Dan Millman (1) döntés (1) Dutka Ákos (1) Edward Gibbon (1) Emily Dicinson (1) Erin Morgenstern (1) Fecske Csaba (1) Fernando Pessoa (1) Gárdos Péter (1) gondolatok (1) Hamvas Béla (2) Harriet Beecher Stowe (1) Helene Uri (1) Hermann Hesse (2) Ibusze Maszudzsi (1) idézetek (15) időszerű (2) Iselin C. Hermann (2) Jean-Pierre Montcassen (1) Jeanette Winterson (1) Jodi Picoult (1) John Ajvide Lindqvist (1) Jókai Anna (1) Jón Kalman Stefánsson (3) József Attila (2) Juhász Gyula (1) Just Béla (1) Kálnay Adél (1) Karácsony Benő (2) Kari Hotakainen (1) könyv (3) Kosztolányi Dezső (1) Márai Sándor (9) Móricz Eszter (1) Müller Péter (1) Muriel Barbery (1) Neil Gaiman (1) Nichita Stanescu (1) Nick Vujicic (1) On Sai (1) Ossian (1) Ottlik Géza (1) Parti Nagy Lajos (1) Paulo Coleho (1) Percy Bysshe Shelley (1) Petőcz András (1) Pilinszky János (2) Popper Péter (4) Radnóti Miklós (1) Reményik Sándor (1) Richard Paul Evans (1) Sánta Ferenc (1) Sara Raasch (2) Sárhelyi Erika (3) Sarkady Sándor (1) Sólyom Anna (1) Szabó.T.Anna (1) Szabó Magda (2) Szepes Mária (1) Tóth Krisztina (1) Truman Capote (1) Váci Mihály (1) Várnai Zseni (1) vers (2) video (3) Wass Albert (2) Weöres Sándor (1) Witi Ihimaera (1) Zelk Zoltán (1) zene (1) Címkefelhő

2012.06.28. 16:44 Amerika24

.

Csend van...

Csend van, mikor elmennek a gyerekek
És a ház zajoktól marad üres
Csend van, mikor az újságok kijönnek
Szótlanul érintem termékeny melled.

Csend van, mikor kibontom az ajándékomat
Hatalmas a csend, miután elhagytak
Van csend, amely álomba ringat
Szótlan az idő, amely elmerül... benned.

(De én ma... én ma... de én ma...én ma...
De én ma... én ma... de én ma... én ma...)

Sétáltam... fülemben az eltűnt zene
Majd mikor felnéztem az égre
Nem volt végtelen és nem voltak színek
Én... összezavarva és kíváncsian majdnem
Eltévedtem - figyelmetlenül, lélegzet nélkül

Bárcsak ne félnék a csendtől.

Csend van, amikor becsukódnak a kapuk
S a súlyos lépcsőkről alászállnak az illatok.
Szótlan annak lépte, ki elindul keresésre.
Szótlan a rég várt szerelem hiszekegye.

(De én ma... én ma... de én ma...én ma...
De én ma... én ma... de én ma... én ma...)

Sétáltam... és beleizzadtam a remegésbe
Aztán újra levegőt véve, bátorságot merítettem és mentem előre
Én... időtől elveszve vagy elrabolva
Lesütött szemekkel az alkonyt várva
Én... majdnem hátat fordítva a világnak
Már érzem a békét és örülök a mának

És nem félek a csendtől.
Nem félek a csendtől.

.

/Biagio Antonacci verse...fordította Erdős Olga/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagok2.blog.hu/api/trackback/id/tr376161677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása